10 Temmuz 2015 Cuma

KAHVALTILIK DÜRÜM

Hepinize merhabalaaar :)
Düşündüm de arada yemek tarifleri dışında kahvaltılık pratik tarifler vermek de hem sizin hoşunuza gidiyor hem de benim işime geliyor :D Bu yazımda da oldukça lezzetli, doyurucu, besleyici ve pratik bir kahvaltı fikri vereceğim. Ben böyle şeyleri genelde buzdolabında elimde kalan malzemelere bakarak doğaçlama geliştiriyorum. İçimdeki gurmenin dürtmesiyle oluyor, valla benim bir suçum yok. Neyse ben sizi daha fazla meraklandırmayayım hem belli mi olur belki hafta sonu kahvaltısı için bu tarifimden hazırlarsınız ;)

Malzemeler

5-6 adet mantar
2 adet yeşil biber
2 adet domates
5-6 dilim salam
3 yumurta
1 ufak kase kaşar peyniri rendesi
3 adet tortilla ekmeği
Zeytinyağı
Tuz-karabiber

Yumurtanın Hazırlanışı:

Pişirmeye başlamadan önce mantarları, biberleri, domatesleri ve salamları minik küpler halinde doğruyoruz. Isıttığımız tavaya önce biraz zeytinyağı sonra da sırayla biberleri ve mantarları ekleyip güzelce kavuruyoruz. Daha sonra salamları da ekleyip pişiriyoruz. Domatesleri de tavaya aldıktan sonra tuz ve karabiber ile tatlandırıyoruz ve domatesler iyice yumuşayıp suyunu çekene kadar pişiriyoruz. Yumurtaları bir kasede biraz tuz ve karabiber ile çırpıyoruz ve tavadaki malzemelerin üzerine ekleyip karıştırarak pişiriyoruz. Pişen yumurtaları 3 adet tortilla ekmeğinin ortasına eşit şekilde koyuyoruz, üzerine kaşar peynirini de ekliyoruz ve ekmekleri kenarlarından katlayıp dürüm halinde sarıyoruz. Isıttığımız ızgara tavası üzerinde ekmeklerin iki yüzeyi de kızarana kadar pişiriyoruz ve dürümleri ortadan ikiye keserek servis tabağına alıyoruz. Mis gibi erimiş kaşar peyniriyle, sebzeleriyle, salamıyla ve yumurtasıyla oldukça lezzetli ve besleyici kahvaltımız hazır :)

Süper lezzetli dürümün özgürlüğünün son saniyelerine şahit oluyorsunuz,
çünkü birkaç saniye sonra onu sonsuz bir tutsaklığa mahkum ettim, 
kısacası yedim ben onu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder